Repo Mhs ULM
Kualitas pelayanan publik dalam pembuatan KTP-el bagi penyandang tuna netra dan tuna daksa di disdukcapil kota banjarmasin
Login
Repo MHS
→
S1 - Skripsi
→
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik
→
S1 - Ilmu Pemerintahan
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Kualitas pelayanan publik dalam pembuatan KTP-el bagi penyandang tuna netra dan tuna daksa di disdukcapil kota banjarmasin
Wahyu Hidayat
URI:
https://repo-mhs.ulm.ac.id//handle/123456789/23129
Abstract:
Kualitas pelayanan publik dalam pembuatan KTP-el bagi penyandang tuna netra dan tuna daksa di disdukcapil kota banjarmasin
Show full item record
Files in this item
Name:
Kualitas pelayanan ...
Size:
3.236Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
S1 - Ilmu Pemerintahan
[750]
S1 - Ilmu Pemerintahan
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register