Repo Mhs ULM
Strategi Pemasaran Dalam Mempromosikan Produk Melalui Media Sosial (Studi Deskriptif Kualitatif pada Akun Instagram @kaftan.bymfs)
Login
Repo MHS
→
S1 - Skripsi
→
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik
→
S1 - Ilmu Komunikasi
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Strategi Pemasaran Dalam Mempromosikan Produk Melalui Media Sosial (Studi Deskriptif Kualitatif pada Akun Instagram @kaftan.bymfs)
Febry Adelya Chandra
URI:
https://repo-mhs.ulm.ac.id//handle/123456789/29891
Abstract:
Strategi Pemasaran Dalam Mempromosikan Produk Melalui Media Sosial (Studi Deskriptif Kualitatif pada Akun Instagram @kaftan.bymfs)
Show full item record
Files in this item
Name:
Strategi Pemasaran ...
Size:
2.421Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
S1 - Ilmu Komunikasi
[724]
S1 - Ilmu Komunikasi
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register