Repo Mhs ULM
Faktor-Faktor Kualitas Pelayanan dan Nilai Pelanggan yang Dipertimbangkan untuk Menciptakan Kepuasan pada Salon Johnny Andrean di Banjarmasin
Login
Repo MHS
→
S1 - Skripsi
→
Fakultas Ekonomi dan Bisnis
→
S1 - Manajemen
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Faktor-Faktor Kualitas Pelayanan dan Nilai Pelanggan yang Dipertimbangkan untuk Menciptakan Kepuasan pada Salon Johnny Andrean di Banjarmasin
Abdi Muttaqin
URI:
https://repo-mhs.ulm.ac.id//handle/123456789/7832
Abstract:
Faktor-Faktor Kualitas Pelayanan dan Nilai Pelanggan yang Dipertimbangkan untuk Menciptakan Kepuasan pada Salon Johnny Andrean di Banjarmasin
Show full item record
Files in this item
Name:
Faktor-Faktor ...
Size:
2.754Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
S1 - Manajemen
[791]
S1 - Manajemen
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register